Saturday 1 October 2011

suka suki hari ini .

 Haihai readers .
malam niy  na story sikit pengalaman  kat APBM tronoh tadi .
Hari niy setengah hari kad sana untuk seminar keusahawanan .
seminar niy sebenarnye untuk budak-budak form 5 and form 6 jea tapi , entah mcm ne kami budak-budak form 4 bole tersesat pown aku tak tau . hee .
and kami lha pelajar yang paling muda n tak matang kad sana . haha .
seminar too ade dua sesi . sesi pertama tak beshh + bosan + mengantok ,tapi sesi kedua mmg beshh + lawak.
aktiviti kita orang banyak . tapi tak perlulah aku cter semuanye k . and dalam banyak-banyak aktiviti . perbincangan secara berkumpulan lha aku paling SUKA , sbb nyer aku and tiga orang kawan aku langsung tak bagi idea.
semuanyer kaka n abg-2 yang buad semuanyer . haha . kesian dorang kena perah otak . terutamanya kaka nabila and abg jamil . hee .  u all spoting and  besh r . sayang ketadketad . <3
makan pulak . 4 kali makan . sarapan , minum pagi , makan tengah hari serta makan petang .
haha  . tapi time amek makan tengah hari .tiba-tiba makcik kantin tegor aku .niy ayat dy--> *alahai sikit nya makan diq oii , patod lha kurus pown * haha . agak langsi kan ayat makcik too .  btw , aku tak kisah pown dengan ayat langsi makcik too bb da mmg kenyataan . keh-3 .
okeh taktau nak updated ape dah , take care tau ;;) iloveyou .

No comments:

Post a Comment