Saturday 15 October 2011

FINAL EXAM ...

Oke , final exam da tiba , maka datang lha satu penyakit yang menyeksakan iaitu stress ,
12-10.2011-1.11.2011 lame kan aku exam . 3 paper aku dah jawap , akaun , ekonomi asas and sivik .
btw , exam kali niy aku tak pegang fone pown macam exam yang lepas-2 . bcoz si dia punya fone hilang . sobsob~ sedih . and terpaksa lha aku jawap exam dalam keadaan rindu gila babi kad si dia . hikhik . mengada-2 plak . tapi elok gak , bub bile stady sambil pegang buku niy banyak yang masuk otak tentang msg je . da too sambil baca buku sambil tersengih macam kerang busuk . heheh , kawan-2 plak cakap , tak payah nak risau sangat kalo gagal pown , tahun depan tetap gak class yang sama . tapi TIDAK pada aku . aku nak dapat result yang paling terbaik dari yang lepas-2 , terutamanya akaun bub aku na jadi akauntan so mane bole gagal akaun an . Jatuh standard .kih-2 . kepada Luqman Hakim , adiq aku  good luck untuk result pmr , begitu gak kepada budak-2 yang amek pmr . For my final exam , wish me luck oke .

<3 capital K <3 kbhai .

No comments:

Post a Comment